Monday 9 May 2011

Bila cinta itu hadir..raih la dgn kedua dua tangan mu...hihi ♥♥♥

sebenarnya perjalanan itu melukakan diriku,
sememang tekanan itu lumrah bg insan yg berani,
damai nun dicelah mentari kerana kau yg mengajar
aku menjadi lebih berani~~ 



~ i swear to you on everthing i am and i dedicate to you 
   all that i have and i promise you that i will stand right 
   by your side forever and alway until the day i die ~




"Cintailah seseorang itu atas dasar siape dia sekarang dan 
bukan siapa dia sebelumnya” “Kisah silam tidak perlu 
diungkit lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya 
setulus hati” ♥




~Apakah yg ade pd nama kalau tak seindah namanya,
Apa yg ade pada rupa kalau tak secntk budi pekertinya,
apalah yg ada pada jiwa kalu tak semuRni rohaninya 
apalah ada pada insan kalau miskin segala-galanya~~




jika ♥ sesorg tinggalkan sdikit benci utknye,
jika bencikan sesorg tinggalkan sdikit ♥ untuknnyer, 
krn mungkin anda akan ♥ pd org yg anda bnci dan
anda benci org yg anda ♥ ~~





Cinta lahirnya tiada dipinta Wujudnya terkadang sukar 
diduga Hadirnya membawa seribu makna Bagi insan 
yang tahu menghargainya....'' '' Ya Allah jagalah cintaku 
ini Agar ia terus tetap dijalan yang Engkau redhai....''




‎~ kebahagiaan umpama mengutip bola kaca yang 
pecah bederai dilantai, setiap org pasti perlu mengutipnyer ,
tiada siapa yang dapat mengutip kesemua serpihan kaca itu ,
dan semasa mengutip pasti ader yang terluka~







banyak lagi...penat pulak aku nak taip...aduhhh...member aku ni otai...
tp dalamnya....perhhhh.......dia gelarkan dirinya 'nUrHearT'.....


aku kalau bab bab nak karang ayat jenis mcm ni mmg fail la....
sbb aku ni ganas....hehehe.......aku selalu ckp dekat mat...

'lu sayang wa tak? sebab apa? bg seploh sebab!....' hahaha.....








keta kata: walau wa ganas..tp wa suka nangis...hehehe...

4 comments: