Saturday 9 June 2012

APA YANG LELAKI NAK PADA SEORANG WANITA

hey..
petang ni boring-boring..
saja nak kongsi sikit benda yang aku tau pasai laki ni...
title dya senang ja..
apa yang laki nak pada seorang perompuan..


  • lelaki suka pada perempuan yang happy go lucky..kita pompuan jangan la kuad merajuk sangat.. kang menyampah plak laki dengan kita.
  • lelaki sangat suka perempuan yang respect dya n kawan -kawan dya..yang bole jaga hati dia..kiki...good luck gurl..
  • lelaki suka pada perempuan yang pandai berdikari...sebab apa nak tau...esok katalah bila dah kawen..laki tuh x risau nak tinggai bini dya..toi dak ?haha
  • lelaki sangat mementingkan penampilan seseorang wanita...bukan dya nak lawa-lawa...kemas sudah cukup memadai bagi dia... then tak suka seksi-seksi..pahee?kiki
  • lelaki sangat suka pada perempuan yang pandai masak...sebab dia suka..of coz la bila kawen si bini bole jaga perot laki..xde la laki cari yang len..wuhuhu..
  • lelaki suka pada perempuan yang murah hati..pedek kata tak kedekut..tapi si laki..jangan la ambik kesempatan pulak yee..
  • yang ni aku suka...si lelaki amat tertarik dengan senyuman manja seorang gades pilihan hatinya..pergh...mesti cair baii..kiki..
  • lelaki tak suka pada perempuan yang mudah naik angin...aku la salah sorang..kiki...bersabar itu penting kan perempuan..tak nak kedut-kedut  muka tuh..kikiki...
dah la...sampai ny ja aku mampu habaq..
kalau ada apa-apa lagi..hantaq ja komen kod aku tertinggai nak tulis kan..
GOOD LUCK WANITA=)

2 comments:

  1. kalau aku suka permpuan yang murah dengan senyuman..tp bertempat la

    ReplyDelete
  2. tetapi hakikatnye perempuan sgt suka tersenyum =)

    ReplyDelete